Cloud
Ik zie geen extra schijven
Meld uw Cloud af via Windows Start > username > signout en log daarna opnieuw in, uw account gaat nu opnieuw uw profiel laden.
Ik kan niet inloggen binnen mijn cloud
Check of uw telefoon is verbonden met een stabiele verbinding, soms krijgt u geen melding hierdoor.
Geen internetverbinding
Geen Bekabeld internet
Een bekabelde verbinding moet automatisch ingesteld zijn naar mate u uw internetkabel in de juiste poort ingeplugd heeft.
Neem indien nodig contact op met uw systeembeheerder.
Geen Wi-fi verbinding
Open het Wi-fi menu en zoek de gewenste internetverbinding, voer het juiste wachtwoord in en klik op verbinden.
Neem indien nodig contact op met uw systeembeheerder.
Office 365
Skype werkt niet
Neem contact op met uw systeembeheerder
Ik krijg een licentie melding binnen mijn office pakket (Word, Excel, Powerpoint, Outlook, enz..)
Probeer de licentie opnieuw toe te voegen binnen uw office instellingen
Neem contact op met uw systeembeheerder